AJUDES DE MENJADOR I TRANSPORT 24-25

AVÍS FAMÍLIES: PUBLICADES LES CONVOCATÒRIES D’AJUDES DE MENJADOR I TRANSPORT 2024/2025

A partir de dilluns 1 de juliol i fins el 5 de juliol en horari de 10 a 13hrs.

Podeu portar els esborranys signats pels pares, mares o tutors legals de l’alumnat que siguen usuari de l’aplicació informàtica ITACA-Web Família en l’apartat de TRÀMITS.

Podreu accedir a esta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar l’esborrany de sol·licitud, en què constaran pregravades les dades que tinga en poder esta administració. Si les persones sol·licitants estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’imprimir, firmar i presentar l’esborrany en el centre. Per contra, si alguna de les dades que figuren en l’esborrany és errònia, s’ha d’imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, i presentar este en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

Si  l’alumnat encara està en tràmit de matricula, per ser de nou ingrés, la tramitació de l’ajuda es realitzarà en el moment de la matrícula, així com aquelles famílies que sol·liciten l’ajuda per primera vegada, que podran portar la sol·licitud emplenada al centre presencialment durant el termini publicat.

En cas de no poder accedir a l’aplicació o necessitar ajuda podeu contactar amb nosaltres per telèfon 964336225 o per correu electrònic 12007036@edu.gva.es