CINCTORRES

PORTELL

CASTELLFORT

EL NOSTRE PROJECTE

Som un Centre RURAL Agrupat (CRA), format per 3 aularis situats a tres xicotets pobles de la comarca de Els Ports: Portell, Cinctorres i Castellfort, amb un total de 62 alumnes. Ens caracteritzem per ser, escoles ÚNIQUES al poble i REFERENTS, on l´alumnat que acull, grans, mitjans i menuts conviuen i aprenen en equip, s´ajuden i s´acompanyen (aules MULTIGRAU).

Eduquem en la vida i per a la vida (Aprenentatge competencial) tenint sempre present quins són les nostres arrels i empoderar els nostres orígens. A més, estem en un entorn RURAL i fem servir l’exterior com a una aula més. Els nostres espais exteriors es converteixen en aules on es duen a terme les propostes didàctiques d’una forma més sensorial i manipulativa i on els elements naturals formen part del material d’aprenentatge.

Per tal de garantir una educació de QUALITAT I EQUITATIVA, fem que tota la nostra comunitat educativa (famílies, institucions, Associacions, voluntaris….) siguen partíceps en l’educació del nostre alumnat i en la vida de l´aula, ja que una escola rural activa i inclusiva, implica un POBLE VIU.