CINCTORRES

És l’aulari més gran del CRA Celumbres. Els seus espais acullen a alumnat des dels primers cursos d’infantil fins a 6é de primària.

AULES DOCENTS

AULA STEM

És un espai on l’alumnat pot imaginar, jugar, construir i aprendre amb els diferents materials que s’ofereixen: robòtica, electrònica, programació, ferramentes, caixes d’aprenentatge i gran varietat de jocs. D’aquesta forma, guanyen autonomia, convertint-se en persones competents, capaces de resoldre problemes del dia a dia i amb un gran pensament crític i creatiu.

Graffiti col·laboratiu preparat per Assemblea de Cooperació per la Pau, i elaborat per l’alumnat de 4t, 5é i 6é de primària amb el lema «Una escola sense barreres».

ATELIER D’ART

En aquest espai, l’alumnat gaudeix experimentant amb la diversitat de materials i l’elaboració de projectes artístics. D’aquesta forma, es potència el desenvolupament de la imaginació i la creativitat.