PREMIS I RECONEIXEMENTS

Al centre hem anat sembrant any rere any… i poc a poc anem recollint els fruïts, eixos premis i reconeixements que fa que continuem amb el nostre projecte educatiu de centre endavant. Gràcies a la comunitat educativa, les aliances i entitats que han participat i ho han fet possible. Continuarem sumant!

CURS 2023-2024

• “Els jocs del reciclatge” de piles, Berto Zampapilas, per obtindre 471 kg de piles.
  • Premi Baldiri d’Art i Llengua pel projecte: Cent llenguatges per créixer i ser: tastets d’art, i finaslites d'”Escola Transformadora” per la mateixa entitat.
  • Convocatòria EDUCAIXA pel projecte: Conveni Escola rural, metacognició i aprenentatge autoregulat.
  • Premi EDUCAIXA: Programa lideratge per a l’aprenentatge: “Escola Activa i participativa, poble viu”.
  • Concurs d’ajudes “Càtedra Enric Soler i Godes”, per a projectes d’Investigació i Innovació pedagògica.
  • Premi Sambori. Concurs de literatura en valencià.
  • XIV Premi Cope Castelló. “Educació Centres Rurals Agrupats”, reconeixement als projectes educatius desenvolupats pel seu personal docent i la seua implicació per a poder impartir docència en llocs d’especial atenció a la despoblació.
  • Reconeixement com a centre CEPAFE “Centre Educatiu Promotor de l’Activitat Física i l’esport.
  • Reconeixement com a Centre amb Segell de Vida Saludable.
  • Reconeixement per la col·laboració del Pràcticum dels Graus de Mestre/a d’Infantil i Primària de l’UJI.