HASTA EL 22 DE MAYO: SOLICITUDES DE ASPIRANTES CON EDAD SUPERIOR A LA IDÓNEA (ENS. PROFESIONALES)

Aquellos aspirantes a realizar las pruebas de acceso a Enseñanzas Profesionales que superen la edad idónea, han de obtener la autorización del Consejo Escolar del Conservatorio en que deseen ser admitidos.

En cumplimiento de la normativa que regula el estado de alarma en nuestra zona sanitaria. las solicitudes para dicha autorización no han podido ser entregadas presencialmente en la Secretaría del Conservatorio, que se encuentra cerrada al público hasta que lo autorice la autoridad competente.

Con el fin de que estos aspirantes puedan obtener dicha autorización. La solicitud y la documentación necesaria, han de remitirse por correo electrónico a la dirección:

03011094.secret@gva.es hasta las 24 horas del viernes 22 de mayo de 2020.

Si el Consejo Escolar emite su autorización, los aspirantes deberán poner a disposición del personal del centro los originales de dicha documentación en el momento de realización de la prueba

Información sobre la normativa aplicable:

page.unknown

FINS Al 22 DE MAIG: SOL·LICITUDS D’ASPIRANTS AMB EDAT SUPERIOR A la IDÒNIA (ENSENYANCES PROFESSIONALS DE MÚSICA)

Aquells aspirants a realitzar les proves d’accés a Ensenyaments Professionals que superen l’edat idònia, han d’obtindre l’autorització del Consell Escolar del Conservatori en què desitgen ser admesos.

En compliment de la normativa que regula l’estat d’alarma en la nostra zona sanitària. les sol·licituds per a aquesta autorització no han pogut ser entregades presencialment en la Secretaria del Conservatori, la qual roman tancada al públic fins que  l’autoritat competent autoritze la seua apertura.

Amb la finalitat que aquests aspirants puguen obtindre aquesta autorització. La sol·licitud i la documentació necessària, han de remetre’s per correu electrònic a l’adreça:

03011094.secret@gva.es fins a les 24 hores del divendres 22 de maig de 2020.

Si el Consell Escolar emet la seua autorització, els aspirants hauran de posar a la disposició del personal del centre els originals d’aquesta documentació en el moment de realització de la prova

Informació sobre la normativa aplicable:

page.unknown