ABIERTO PLAZO DE INSCRIPCIÓN PARA INGRESO CON EDAD MAYOR DE LA ORDINARIA – HASTA EL 17 DE MAYO DE 20

Único plazo de presentación de solicitudes:
23 de abril al 17 de mayo, en la secretaría del centro

CURS 2018/19
Admissió d’alumnes d’edat superior a l’ordinària

L’autorització per a presentar-se a les proves als aspirants majors de l’edat ordinària és competència del Consell Escolar del centre. Estan inclosos tots els aspirants amb edat igual o superior als 13 anys per a Ensenyances Elementals i 19 anys  per a Professionals, complits l’any natural de realització de la prova. S’ha de presentar l’annex III que està en la nostra web.

Únic termini de presentació de sol·licituds:
23 d’abril al 17 de maig, en la secretaria del centre

L’autorització es podrà fer servir tant en la convocatòria de juny com en la de setembre.

CURSO 2018/19
Admisión de alumnos/as de edad superior a la ordinaria

La autorización para presentarse a las pruebas a los mayores de la edad ordinaria es competencia del Consejo Escolar del centro. Se cuenta a partir de 13 años inclusive cumplidos para enseñanzas elementales y 19 años inclusive para enseñanzas profesionales cumplidos en el año natural de realización de la prueba. Se debe presentar el Anexo III que está en nuestra web.

Único plazo de presentación de solicitudes:
23 de abril al 17 de mayo, en la secretaría del centro

La autorización se podrá utilizar tanto en la convocatoria de junio como en la de septiembre.