PLAZO MATRÍCULA CURSO 2022/23. A PARTIR DEL LUNES 11 DE JULIO

La matrícula del alumnado que estaba matriculado el curso que acaba de terminar, así como de quienes han obtenido plaza en las pruebas de acceso, se realizará a partir del lunes 11 de julio.

Próximamente se publicarán los turnos de matrícula, que será presencial. Se matriculará en primer lugar el alumnado de 2º curso de Elementales, iniciándose el listado por la letra «i».

La matrícula de l’alumnat que estava matriculat el curs que acaba de finalitzar, així com del que han obtingut plaça en les proves d’accés, es realitzarà a partir del dilluns 11 de juliol.

Pròximament es publicaran els torns de matrícula, que serà presencial. Es matricularà en primer lloc l’alumnat de 2n curs d’Elementals, iniciant-se el llistat per la lletra «i»