Informació AMPA

APA Conservatori Professional de dansa «José Espadero» d’Alacant

Email:   apadanza@gmail.com

Estimades famílies:

Us animem a formar part de l’APA del Conservatori Professional de dansa d’Alacant, José *Espadero. Gràcies a l’esforç de tots podrem oferir activitats complementàries als nostres alumnes, quants més famílies participem més activitats podrem realitzar.

La quota per família per al curs 2023-24 és de tan sols 15 €.

Enllaç al formulari d’inscripció: https://forms.gle/Bh49mRiWjanUGBhh9

Durant el curs 2022-23 l’APA ha realitzat les següents activitats:

• Classes magistrals per a l’alumnat d’ensenyaments professionals de les tres especialitats, impartides per antics alumnes del centre que actualment són ballarins professionals en companyies de prestigi. L’experiència va resultar molt motivadora per als alumnes: tenien davant a una persona que fa uns anys estava en la mateixa situació que ells.
  • Classes de teatre musical per a l’alumnat d’ensenyaments elementals, en les quals els més joves van participar amb gran entusiasme.
  • Gestió de l’encàrrec i repartiment del nou uniforme del Conservatori compost de samarreta, dessuadora i pantalons. Als alumnes socis se’ls va regalar una samarreta.
  • De nou es va aconseguir l’ús gratuït del Paranimf de la Universitat d’Alacant per a les gales de final del curs 2022-23.
  • Regal de l’orla a l’alumnat que es graduava en Ensenyaments professionals i elementals (socis durant almenys dos cursos).
  • Curs d’estiu de dansa clàssica i condicionament físic. Preu bonificat per als socis.
  • Curs d’estiu de dansa espanyola. Preu bonificat per als socis.

Així mateix l’APA ofereix una assegurança d’accidents escolar per als seus associats a un preu de 10 € per alumna/o per a tot el curs 2023-24 (1 setembre 2023 al 31 juliol 2024). Adjuntem resum de cobertures.

A tots els interessats a contractar l’assegurança d’accidents els recomanem que ho facen al més prompte possible, perquè la quota és la mateixa independentment del moment en el qual es contracte el segur, però l’alta és efectiva uns 10 dies després del seu pagament (porta uns tràmits per tractar-se d’una assegurança col·lectiva).

Us recordem que, per a participar en les activitats extraescolars organitzades per l’APA, és necessari haver contractat l’assegurança d’accidents o signar una renúncia expressa al mateix i assumir la responsabilitat en cas d’accident.

Una salutació.