Pla d’estudis

El Conservatori Professional de Dansa de Castelló és un centre educatiu públic de la Comunitat Valenciana depenent de la Conselleria d’Educació, adscrit a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, que imparteix ensenyaments artístics oficials no obligatoris de Règim Especial de Dansa.

Els ensenyaments professionals de dansa impartits pel conservatori estan estructurats en un sol grau de sis cursos i s’encaminen a formar als futurs professionals de la dansa, fomentant l’evolució constant i de qualitat en els diverses àrees com son la creació, la interpretació, l’autonomia d’estudi i treball. Atenent uns valors actitudinals, com el respecte a la diversitat, interès en la millora personal i la convivència en el centre.

El nivell d’ensenyament actual al nostre centre és: Ensenyament Professional de Dansa.

Els estudis professionals de dansa permetrà l’accés als estudis superiors de dansa o a altres estudis superiors universitaris, a través de l’obtenció del Títol de Batxiller, segons es declara en la LLEI ORGÀNICA 2/2006, de 3 de maig, d’Educació.

Les especialitats que s’estudien són:

• Dansa Clàssica

• Dansa Contemporània

El Conservatori professional de dansa de Castelló realitza activitats formatives i de pràctica escènica com a complement de la seua formació:

• Representacions en teatres i auditoris de la Comunitat Valenciana

• Col·laboració i participació a diversos esdeveniments amb altres entitats administratives i culturals

• Promoció i divulgació de la dansa

• Preparació de l’alumnat per a audicions,concursos i premis.

• Conferències i xarrades

El Conservatori Professional de Dansa de Castelló té com a meta principal la formació artística, intel·lectual i humana dels alumnes per afrontar la incorporació al mon professional de la dansa i la vida laboral futura.