Qui som

photo_2021-06-24 21.50.10

Benvingudes i benvinguts a la página web del Conservatori Professional de Dansa de Castelló, un centre educatiu públic de la Comunitat Valenciana depenent de la Conselleria d’Educació, adscrit a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, que imparteix ensenyaments artístics oficials no obligatoris de règim especial de dansa.

Els ensenyaments professionals de dansa impartits pel conservatori estan estructurats en un sol grau de sis cursos i s’encaminen a formar als futurs professionals de la dansa, fomentant l’evolució constant i de qualitat en les diverses àrees com són la creació, la interpretació, l’autonomia en l’estudi i el treball. Atenent uns valors actitudinals, com el respecte a la diversitat, interès en la millora personal i la convivència en el centre.

El Conservatori Professional de Dansa de Castelló té com a meta  principal la formació  artística, intel·lectual i humana del alumnat per afrontar la incorporació al món professional  de la dansa i la vida laboral futura. Som un centre de nova creació que creix cada any i tracta de fer un treball conjunt i cooperatiu entre les dues disciplines que engloba. Anem de la mà descobrint el món de la dansa i les seues vessants. La nostra intenció és arribar a ser una comunitat educativa integrada per professorat, personal d'administració i serveis, alumnat i famílies, amb un elevat nivell d’implicació i compromís. L’ AMPA i el professorat col·labora activament en la vida del centre i en els seus projectes institucionals.

Un dels objectius principals del centre es promoure i fer possible el treball integrador i transversal del alumnat de les dues especialitats, per mitjà de projectes de innovació, tallers, classes magistrals, etc. Optem doncs per una formació integral de l’alumne, que te’n compte tant els aspectes acadèmics, com els valors humans que contribuiran al seu creixement personal.