Premis Professionals de Música

PREMIS PROFESSIONALS DE MÚSICA

Fase Centre

👉🏻Alumnes inscrits premis fase centre, tribunals i data

Per ordre de la direcció del centre i segons l’ORDRE 76/2014 de 16 de setembre, es convoquen els PREMIS PROFESSIONALS DE MÚSICA, fase de centre.

Resolució juny 23: https://dogv.gva.es/datos/2023/05/31/pdf/2023_5918.pdf

Condicions d’accés

1. Podran optar al premi professional els estudiants que hagen cursat i superat, en les convocatòries ordinària o extraordinària, el  6è curs d’ensenyaments professionals de música en els centres compresos en l’àmbit d’aplicació d’esta ordre.

2. Per a concórrer a estos premis, l’alumnat haurà d’aconseguir,  en els dos últims cursos de les ensenyances professionals de música,  una nota mitjana igual o superior a 8 punts. Així mateix, haurà d’obtindre la següent qualificació específica segons el premi a què opte:

a) Per a poder presentar-se als premis de les diferents especialitats, haurà d’obtindre una  qualificació mínima de 9 punts en l’assignatura específica, tant en cinquè curs com en sisè curs de l’especialitat a què s’opte.

b) Per a poder presentar-se als premis en les diferents modalitats convocades, s’haurà d’obtindre una qualificació mínima de 9 punts: en els dos cursos d’Anàlisi i en l’assignatura de Fonaments de Composició (modalitat Fonaments de Composició), en els dos cursos d’Història de la Música (modalitat Història de la Música), i en els dos últims cursos de l’assignatura de Música de Cambra, a més d’una qualificació mínima de 8 punts en 6è curs d’Instrument o Cant (modalitat Música de Cambra).

A estos efectes, les assignatures convalidades no seran tingudes en compte en el càlcul de la nota mitjana. En el cas de l’alumnat que haja ingressat en sisè curs, la nota mitjana estarà referida únicament a les assignatures d’eixe curs.

B) CALENDARIS

Inscripcions: Del 5 al 12 de juny de 2023

Publicació calendari d’actuacions i composició de tribunals: el 19 de juny 2023

Realització de les proves: 26 i 27 de juny 2023

C) CONTINGUT DE LES PROVES

1. La prova consistirà en la interpretació d’un programa de concert. El candidat presentarà tres obres de diferents estils de la seua especialitat instrumental i amb una dificultat corresponent al 6é curs.

2. El tribunal escollirà quines obres o temps hauran d’interpretar. El temps de durada de la interpretació serà de 30 minuts com a màxim.

3. L’alumnat podrà presentar obres amb acompanyament i estarà obligat a interpretar-les-hi, aportant-lo pel seu compte.

4. Els tribunals podran atorgar 1 premi per especialitat, i dos mencions d’honor com a màxim.

Per a la resta de modalitats, consultar l’ordre abans esmentada.

Documentació a aportar i presentació d’instàncies

1. L’alumnat que, reunint els requisits indicats, desitge optar als premis professionals, s’inscriurà en el conservatori o centre autoritzat en el qual haja finalitzat els ensenyaments professionals, i omplir la sol- licitud que figura en l’annex I de l’Ordre 76/2014, de 16 de setembre, anteriorment mencionada.

La sol·licitud es presentarà en Secretaria del centre

2. Les persones participants comunicaran, en el moment de presentar la sol·licitud:

En el cas de Música, a excepció de les persones aspirants al Premi de Fonaments de Composició, el programa que realitzaran i hauran d’entregar el dia de la prova tres còpies de cada una de les peces a interpretar, o del tema a exposar, en el cas de la modalitat d’Història de la Música.

Normativa:

ORDEN 76/2014, de 16 de septiembre, de la Consellería de Educación, Cultura y Deporte. Annexos

Resolució i instància