ERASMUS+

Un any més la nostra escola continua comptant amb l’Acreditació Erasmus+ que ens permet participar i coordinar les diferents accions del programa de manera continuada. El nostre professorat continua realitzant mobilitzacions per Europa per a enriquir els seus coneixements i pràctiques pedagògiques, aprenent i nodrint-se de formadors i escoles.

En el curs 2023/2024, el nostre centre ofereix al seu alumnat la possibilitat de participar en programes europeus i inclou l’objectiu de la internacionalització en la seua missió com a centre.

D’aquesta manera, ampliem l’educació del nostre alumnat en l’entorn europeu oferint intercanvis i formacions en països de la UE , és, sens dubte, una de les vies per a generar ciutadans compromesos i preparats en un món global.

Projectes realitzats fins a la data:

Curs 21/22:

Curs 22/2