COR

Des del curs 2005-2006 el nostre centre compta amb un cor escolar en el qual participen les xiquetes i els xiquets que ho desitgen de 2n a 6é de Primària.

El cor el va crear i el va dirigir en este curs i el següent la mestra de música Maite Lairón i el van continuar els mestres José Navarro els cursos 2007-2008 i 2008-2009 i Sergi Andreu des del curs 2009-2010 fins a l'actualitat. Des del curs 2011-12 el codirigeix i acompanya amb el piano la mestra Nadia Alegre.

El cor participa en nombroses activitats escolars i extraescolars tals com festivals de Nadal i fi de curs, festa de la Pau, jornades Interculturals, trobades i intercanvis amb altres escoles, concerts de Nadal a la Residència Verge de Gràcia, Certamen de Guitarra Francesc Tàrrega,  Concert de Nadal amb la Coral Sant Jaume...

El repertori del cor és molt divers, i abarca des de nadales, passant per cançons clàssiques fins arribar  a cançons actuals.

En el present curs, donades les restriccions d'agrupament, hem paralitzat temporalment l'activitat, però estem desitjant que tot açò passe per a poder cantar una altra vegada junts.

20190610_113016