
Partim d’una idea d’infant com a persona activa, capaç, curiosa i competent, amb potencial per construir el seu propi aprenentatge. Cada xiquet i xiqueta té el seu ritme, la seua manera de comprendre el món i unes necessitats pròpies que mereixen ser escoltades i respectades.

Entenem el desenvolupament com un procés global, en el qual les dimensions emocional, social, física i cognitiva estan profundament connectades. Per això, l’escola ha de garantir experiències educatives que estimulen la curiositat, el pensament, l’autonomia i el benestar emocional.

L’infantno és un receptor passiu de continguts, sinó el protagonista del seu procés. La nostra tasca és oferir contextos rics, segurs i significatius que permeten créixer des de la confiança i l’autoestima.


