Participació en el procés d’admissió

2 ANYS: Els nascuts l'any 2021 podran participar en el procés d'admissió en el tercer nivell del primer cicle d'Educació Infantil.

3 ANYS: Els nascuts l'any 2020 QUE ENCARA NO SÓN ALUMNES DEL CENTRE podran participar en el procés d'admissió en el primer nivell del segon cicle d'Educació Infantil.

6 ANYS: Els nascuts l'any 2017 QUE ENCARA NO SÓN ALUMNES DEL CENTRE podran participar en el procés d'admissió en el primer nivell d'Educació Primària.

Qualsevol alumne/a nou que vulga inscriure's al centre: Independentment del curs en el que estiga matriculat actualment en altre centre, també podrà participar en el procés d'admissió per incorporar-se a la nostra escola.

*No requerirà procés d'admissió l’alumnat ja que ja està matriculat al centre durant el curs 2022-2023.