COEDUQUEM

Vídeo reivindicatiu del 8M

16 de març de 2024

Us presentem el vídeo reivindicatiu del 8M que ha realitzat l’alumnat de l’escola i la secció durant el curs 2023-2024.

TEATRE DE LA UNITAT D’IGUALTAT

28 de setembre de 2022

El proper divendres 30 de setembre gaudirem d’una activitat complementària gràcies a “La Unitat d’Igualtat de la Mancomunitat El Xarpolar”.  Aquesta activitat està emmarcada en l’agenda COEDUCA del nostre Centre.   Anirem a l’Auditori a vore dues obres de teatre inspirades en la promoció de la igualtat.  De segur que aprendrem i ho passarem bé.