TALLER DE CANT AMB LA SOPRANO NATALIA KARKLELYTE

El passat dijous 20 de maig vam tindre la sort de rebre un taller de cant de la mà de la soprano Natalia Karklelyte. Tant l’alumnat de tercer com de quart vam passar una bona estona cantant diferents cançons millorant la tècnica vocal que aquest any ha quedat un poc oblidada a causa de la COVID-19.

 

Aquesta activitat s’ha pogut dur a terme gràcies al projecte d’innovació educativa en el qual estem immersos a l’escola, el MUSICALITZA’T.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies