Jornada de Consum responsable

Aquesta proposta s’emmarca dins del programa Costera Integral, dissenyat per afavorir la formació social i cívica de l’alumnat del CIPFP La Costera. L’objectiu de la Jornada, que va tindre lloc el 20 de desembre, és promoure la reflexió d’alumnat i professorat respecte al nostre estil de consum i les seues repercusions. Amb aquesta finalitat hem programat xerrades, tallers, activitats de convivència i lúdiques, per tal de promoure l’aprenentatge vivencial. Presentàrem diverses propostes per a generar un consum més responsable i respectuós. Per tal de celebrar la Jornada comptàrem amb professionals i entitats de diversos sectors vinculats al consum responsable i la sostenibilitat:

-Equip d’Educació Ambiental de la Mancomunitat Costera-Canal

-Upcyclick, empresa dedicada a la customització de roba, amb una intenció decidida de reduir l’impacte mediambiental i social negatiu de la indústria de la moda.

-ASPROMIVISE

-GENT DE LA CONSOLACIÓ