V Concurs d’idees innovadores i sostenibles

El dimarts 5 d’abril va tindre lloc en el centre la fase final del V Concurs d’Idees Innovadores i Sostenibles.

Enguany s’han presentat 14 idees i han participat un total de 32 alumnes.

Després d’una primera selecció, l’alumnat de les 6 idees finalistes van exposar davant del jurat les seues propostes i el resultat va ser el següent:

Primer premi: Eric Bellver, amb SOS3D: Proyecto Iglú, un projecte innovador que consisteix en fer cases sostenibles mitjançant la impressió en 3D.

Segon premi: ECODESING,  presentada per Carolina Peris, Amelia Minyana i Cristobal Francés, amb la finalitat de realitzat productes decoratius, peces de recanvi o pròtesis amb impressió 3D utilitzant productes ecològics

Tercer premi:  Ivan Oliver, amb Re (Viu), que consisteix en crear una empresa de turisme que ofereix paquets turístics adaptats a diferents col·lectius, amb la idea de fomentar el turisme rural.

En quart lloc van queda l’alumna Ana Dauder, amb la seua idea de Cosint amb el cor, que té com a finalitat crear cursos de confecció per a empoderar dones víctimes de violència de gènere i al mateix temps reciclar roba.

En quint lloc, el grup format per Norma Colomer, Ainhona Remón i Fátima Gómez, amb la seua idea Naturacreative, que consisteix en realitzar unes caixes de manualitats per a xiquets i xiquetes que s’enviarien a casa i que mitjançat un còdic QR tindrien un vídeo explicatiu per a fer-la.

En sisè lloc, la idea de Christian Escrivà, Berta Navarro i Carla Caro: Espai Intercultural. La idea consisteix en crear un espai obert i participatiu que servisca de punt de trobada per als col·lectius de la localitat on compartir i generar comunitat.

El jurat va destacar la creativitat de les idees del concurs d’enguany, així com la gran diversitat i la capacitat de l’alumnat per a transmetre-les.

Enhorabona a tots el participants i als guanyadors d’aquesta edició.