Bem vindos !!!

Dins del marc dels projectes Erasmus+, el CIPFP La Costera acull durant 15 dies a 20 alumnes de les famílies de Animació i de Farmàcia de la Escola Profissional de Setúbal( Portugal).Professors i alumnes de ambdues institucions treballaran i realitzaran conjuntament tallers pràctics per a culminar els projectes que de forma on line han estat treballant fins ara. D’aquesta manera al finalitzar la seua estada els alumnes podran presentar una Guía d’activitats, allotjaments, restauració i llocs turístics a visitar a la ciutat de Xàtiva. Igualment els alumnes de Farmàcia configuraran una guía en portuguès,castellà i valencià amb els sintomes, principis actius i marques comercials d’una sèrie de malalties menors.Aquests dies seran un punt de trobada i descobriment de dos països veïns amb moltes coses a compartir!!