Sol-licitar l’Anul-lació de Matrícula

L’alumnat o els seus representants legals tenen dret a l’anul·lació de la matrícula del curs, que implica la pèrdua dels seus drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació de tots els mòduls professionals en què s’ha matriculat.

L’alumnat matriculat en règim semipresencial o a distància, podrà sol·licitar l’anul·lació de matrícula del curs o bé sol·licitar l’anul·lació de matrícula de mòduls concrets. En ambdós casos perdrà els seus drets a l’ensenyança, l’avaluació i la qualificació dels corresponents mòduls atenent la seua normativa específica.

El procediment a realitzar serà el següent:

1. Descarregar i emplenar la instància corresponent. Podeu trobar-la a aquest enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email 03012165.secretaria+anulaciomatricula@edu.gva.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
    3. Documentació justificativa del motiu de l’anul·lació.
  4. La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.

NOTA: Totes les sol·licituds han d’estar dins del termini estipulat segons la normativa vigent.