Una vegada finalitzats els estudis, podem fer la sol·licitud del títol.
El procediment a realitzar serà el següent:
- Descarregar i emplenar la instància corresponent. Podeu trobar-la a aquest enllaç.
- Signar digitalment o imprimir i signar el document.
- Enviar a l’email 03012165.secretaria+titols@edu.gva.es la següent i documentació:
- La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.
Una vegada rebem l’email amb la sol·licitud del títol, vos informarem si la documentació està correctament presentada; en el cas d’haver d’esmenar alguna cosa, vos informarem a través del correu electrònic.
Confirmada la correcta recepció de la documentació, dos dies hàbils després, podeu passar per la Secretaria del Centre a retirar el resguard i el Certificat de Notes en horari d’atenció al públic.
NOTA: Per a la impressió de taxes has d’emplenar el PDF i prémer la tecla ACCEPTAR. Es generaran 3 documents amb codi de barres que presentaràs en el banc per al seu abonament.
Dubtes Freqüents:
- Com puc justificar que la meua titulació es troba en tràmit?
- L’exemplar per a l’interessat de les taxes del títol segellat pel Banc i CUNYAT PEL CENTRE és el teu dipòsit del títol. Amb ell podràs justificar en qualsevol lloc que la teua titulació es troba en tràmit.
- Quan i on he de recollir la meua titulació?
- Al cap d’uns 2 anys aproximadament rebràs una carta o un email, perquè passes per la Secretaria del Centre a retirar el títol. És important que comuniques a Secretaria si es produeix un canvi de domicili durant aquests dos anys.