Convalidacions

Mentre no es resolguen les peticions, l’alumnat assistirà a les activitats de formació dels mòduls professionals la convalidació dels quals ha sol·licitat i no podrà ser proposat per a realitzar el mòdul professional d’FCT ni el de Projecte si no compleix els requisits exigibles per la normativa en vigor.

Les sol·licituds de convalidació requeriran la matriculació prèvia en el cicle formatiu.

Instruccions:

Instruccions sobre com s’ha de sol·licitar una convalidació d’estudis, en funció de la documentació aportada per l’alumnat, així com dels diferents impresos a utilitzar. Per tal de convalidar mòduls i no haver de tornar a cursar-los i avaluar-los de bell nou, l’alumnat pot sol·licitar-ne la convalidació sempre que tinga els requisits necessaris. Tipus de sol·licituds:

1. Convalidacions competència del centre (Mòduls LOGSE i Mòduls LOE)
  2. Convalidacions competència del Ministeri d’Educació i Formació Professional (Resoltes pel Ministeri d’Educació).

Mes informació:

Procediment per a convalidacions competència del centre:

El termini per a la presentació de les sol·licituds a la secretaria del CIPFP Batoi serà des de l’1 de setembre fins el 31 d’octubre.

1. Descarregar i emplenar la sol·licitud corresponent: (Mòduls LOGSE i Mòduls LOE)
  2. Imprimir i signar la sol·licitud.
  3. Entregar presencialment a la secretaria del centre dins el termini establert (de l’1 de setembre al 31 d’octubre):
    • Sol·licitud signada.
    • Còpia DNI/NIE.
    • Documentació justificativa (original i còpia) per a convalidar el/s mòduls.