Els riscos en Internet

Els alumnes de 5é i 6é de Primària han tingut una sessió de formació d'una hora i mitja sobre el tema: “Riscos tecnològics en l'ús d'internet i xarxes socials”Experts de la Guàrdia Civil van comptar des de la seua experiència les conseqüències i les amenaces que poden tindre els joves si usen malament les noves tecnologies.

Els agents, a més de comptar als alumnes les nombroses denúncies que tenien actualment per aquests temes, els van parlar de com els delinqüents usen les xarxes socials i les aplicacions més conegudes per a dur a terme els seus delictes.

També els van proposar un ús adequat i responsable de la tecnologia, ser molt prudent en l'intercanvi d'informació i fotografies i acudir als pares i professors abans qualsevol indici de perill.

Tant els alumnes, com els professors i els propis agents policials van acabar encantats amb la sessió.

gcivil (1)
gcivil (3)