8M, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA 💜

Durant tota la setmana hem investigat i treballat sobre dones importants que han aconseguit grans èxits i han aportat molt a la nostra societat: futbolistes, cineastes, advocades, astronautes, científiques i moltes més.

Amb tot l’aprés hem preparat una exposició que ha pogut visitar tot l’alumnat del centre, descobrint qui són estes dones i per què el seu treball ha sigut tan important.

A més, tot el col·legi ens hem posat una polsera habitada, el color que simbolitza la lluita per la igualtat.

A més, en Infantil, l’alumnat ha decorat un got de iogurt amb motius del 8M i ha plantat llavors per a portar-li-ho a casa i cuidar-ho, com a símbol que la igualtat també es cultiva cada dia.

Educar en igualtat és construir un futur sense barreres.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies