Durant tota la setmana hem investigat i treballat sobre dones importants que han aconseguit grans èxits i han aportat molt a la nostra societat: futbolistes, cineastes, advocades, astronautes, científiques i moltes més.
Amb tot l’aprés hem preparat una exposició que ha pogut visitar tot l’alumnat del centre, descobrint qui són estes dones i per què el seu treball ha sigut tan important.
A més, tot el col·legi ens hem posat una polsera habitada, el color que simbolitza la lluita per la igualtat.
A més, en Infantil, l’alumnat ha decorat un got de iogurt amb motius del 8M i ha plantat llavors per a portar-li-ho a casa i cuidar-ho, com a símbol que la igualtat també es cultiva cada dia.
Educar en igualtat és construir un futur sense barreres.
