En el nostre col·le continuem aprenent… ¡esta vegada en gran!
L’alumnat de 5° de Primària ha dut a terme en els projectes “Experimentem amb la Física”, on hem descobert de manera pràctica i divertida alguns dels principis més importants de les Lleis de Newton.
Hem comprovat com funciona la inèrcia
Hem entés l’acció-reacció
Hem investigat les forces de fregament
A través d’experiments i maquetes, el nostre alumnat ha pogut observar, formular hipòtesi i traure les seues pròpies conclusions… com a autèntics científics i científiques!
Aprendre fent és la millor manera d’encuriosir i el pensament crític.
Enhorabona als nostres xics i xiques de quint per la seua gran faena!
