Hui el nostre centre ha detingut breument la seua activitat lectiva per a commemorar el primer aniversari de les inundacions provocades per la DANA del 29 d’octubre de 2024.
Després del pati, l’alumnat de 6é en ha llegit un manifest per a rendir homenatge a les víctimes d’aquesta fatídica catástrofe. Tot seguit, hem dedicat un minut de silenci en memòria de les víctimes, i finalment hem escoltat una cançò per a reivindicar la lletra de la qual descriu el que va ocòrrer tal dia com hui. A continuació us deixem el manifest que ha llegit l’alumnat.
Avui ens reunim per recordar un dia molt difícil per a moltes persones: la catàstrofe de la DANA que va afectar la nostra terra. Volem mostrar solidaritat amb totes les famílies que van patir pèrdues i dificultats. També volem agrair a totes les persones que van ajudar: bombers, sanitaris, voluntaris i veïns que van donar suport quan més feia falta.
Aquest manifest és per dir que junts som més forts. Quan passen coses dures, la nostra comunitat s’uneix, comparteix i ajuda. Aprenem que cuidar el medi ambient i respectar la natura és molt important per evitar que això torne a passar. És per això que hem de:
- Respectar la natura i no embrutar rius ni barrancs.
- Estar units i ajudar-nos sempre.
- Recordar que la solidaritat fa que el món siga millor.
Per totes les persones que van patir, demanem uns minuts de silenci i enviem aquest missatge d’esperança: València es refà, i nosaltres també.


