Benvinguda Infantil 2023/24

Enguany l’alumnat d’infantil han preparat una festa de benvinguda als nous xiquets i xiquetes que han arribat a l’escola.
Ací us deixem una mostra dels cartells i treballs confeccionats per a l’ocasió, a més d’una cançó amb una lletra especial.

L’alumnat d’infantil tres anys, molt agraït, també va cantar la cançó de Bon Dia per a tots els companys i companyes d’infantil.

Els xiquets i xiquets del nivell de 4 anys, vam regalar un titelleta de cara contenta als nous amiguets i amiguetes de 3 anys, per tal de donar-lis la Benvinguda a la nostra ESCOLA