Projecte 50/50 d’estalvi energètic

Els projectes 50/50 és una iniciativa de l’Ajuntament de València per a promoure l’estalvi energètic. Es tracta d’una eina per a motivar el canvi d’hàbits i modificar la percepció de l’energia com una qüestió llunyana i en la qual hi ha poc marge d’actuació. La filosofia dels projectes 50/50 és establir un benefici directe per al col·lectiu de persones que fan ús d’una instal·lació i que en moltes ocasions no perceben els costos associats al consum d’energia ni són beneficiaris directes dels possibles estalvis. És ideal per a entorns escolars on es pot conscienciar directament a xiquetes i xiquets a primerenques edats.

Les mesures adoptads per l’alumnat han suposat un estalvi energètic de 3590,90€. El 50% d’aquesta quantitat es dedicarà a canviar part de l’enllumenat del centre de tubs fluorescents per LED. A més, es col·locaran sensors de moviment als banys, escales i passadissos.

INFOGRAFIA_PROYECTO-EDUCATIVO-50_50-Curso-2022-2023_Bilingue

X_Resumen-actuaciones