Menjador Escolar

MENJADOR ESCOLAR CURS 2023-2024

El servei de menjador, com a part integrant del sistema escolar, a més de complir una tasca social, contribueix a la formació del xiquet/a creant hàbits de convivència, comportament, educació i responsabilitat, tant en la taula com fora d’ella.

El preu del menú diari, aprovat en Consell Escolar, serà de 4.25€ per a tot l’alumnat.

serreria-G-2024-01

COMEDOR ESCOLAR CURSO 2023-2024

El servicio de comedor, como parte integrante del sistema escolar, además de cumplir una labor social, contribuye a la formación del niño/a creando hábitos de convivencia, comportamiento,educación y responsabilidad, tanto en la mesa como fuera de ella.

El precio del menú diario, aprobado en Consejo Escolar, será de 4.25€ para todos los alumnos/as.   Los menús pueden consultarlos en:http://www.ircosl.com/menus.html USUARIO: va3083 CONTRASEÑA: 2959

Appetece

FAMILIAS-4-pasos-E

MENJADOR

DEGUSTACIÓ IRCO

L’empresa de menjador IRCO, a través de la seua nutricionista, ens ha oferit una xerrada informativa a les famílies. En la mateixa, ens ha donat a conèixer tot allò relatiu a l’alimentació que reben els nostres fills/es en el col·legi: informació sobre la nova guia nutricional, elaboració de menús mensuals/diaris i formació dels seus empleats.

En finalitzar la xerrada, ha tingut lloc una xicoteta degustació dels menús que la nostra cuinera Merche ens prepara diàriament.