🏃 El CEIP Sant Isidre amplia la seua oferta esportiva per al curs 2026-2027 🏃
El CEIP Sant Isidre ha aconseguit l’aprovació de totes les Escoles Esportives Municipals que va sol·licitar per al curs 2026-2027, la qual cosa permetrà ampliar de forma molt important l’oferta d’activitat física i esportiva per al nostre alumnat fora de l’horari lectiu.
Esta concessió, realitzada per la Fundació Esportiva Municipal de l’Ajuntament de València, reconeix el compromís del CEIP Sant Isidre amb l’activitat física i l’esport escolar. A través del nostre Projecte d’Activitat Física i Esport (PEAFS) i d’una àmplia trajectòria organitzant i participant en activitats esportives d’àmbit local, autonòmic i nacional, continuem impulsant iniciatives que oferixen al nostre alumnat més oportunitats per a practicar esport i adquirir hàbits de vida saludables i a continuar obrint el nostre centre a alumnat del barri que vulga vindre a practicar esport.
En total, el pròxim curs el centre oferirà sis grups esportius, dirigits a alumnat des d’Infantil fins a 6é de Primària. Totes les activitats es desenrotllaran en les instal·lacions del CEIP Sant Isidre, en finalitzar la jornada lectiva (de 16.30 a 17.30 hores), i estaran impartides per personal tècnic especialitzat de les diferents federacions esportives, dins del programa oficial d’Escoles Esportives Municipals.

💙 Una oferta pública i accessible per a totes les famílies
En formar part del programa d’Escoles Esportives Municipals de la Fundació Esportiva Municipal de l’Ajuntament de València, estes activitats compten amb preus públics, molt inferiors al cost habitual d’altres escoles esportives similars.
A més, l’alumnat beneficiari de beca de menjador escolar podrà accedir a importants reduccions en la quota, l’import de la qual dependrà del percentatge d’ajuda concedit per al curs 2026-2027 i serà confirmat per l’Ajuntament.
Així mateix, en determinades situacions contemplades per la convocatòria i vinculades a l’ajuda de menjador, l’activitat podrà ser totalment gratuïta, garantint així que cap xiquet o xiqueta deixe de practicar esport per motius econòmics.
📅 Quan es podrà realitzar la inscripció?
El termini d’inscripció està previst per a la segona quinzena del mes de setembre.
Les Escoles Esportives Municipals començaran a l’octubre, una vegada finalitzat el procés d’inscripció i organització dels grups.
Des del CEIP Sant Isidre informarem puntualment, a través dels nostres canals habituals, de les dates definitives d’inscripció i del procediment per a formalitzar-la.
Continuem apostant per una escola activa, saludable i compromesa amb l’esport, oferint al nostre alumnat més oportunitats per a aprendre, gaudir i créixer també fora de l’horari lectiu. 💙🏃🏐
