Com ja és tradicional al CEIP Sant Isidre, el primer día vam rebre l’alumnat amb una activitat de benvinguda que serveix de retrobament per a tots i totes i també per a descobrir quina serà la línia motivadora del curs, que aquest any serà la conmemoració del 100 aniversari de Disney.

En primer lloc, superaren una xicoteta gymkana per activar-se un poc i començar a lliberar energies, fent un recorregut que els va portar a les seues noves files d’aquest curs, on les tutores els esperaven amb el seu passe per a la “funció” 2023-2024.

Al llarg del matí en cada classe es va presentar la pel·lícula que els va a identificar i començarem a treballar en un mural conjunt de tota l’escola que està format amb els dibuixos, noms, desitjos, de cada un dels alumnes.

Ha sigut una gran alegria tundre altra vegada l’escola plena per començar un nou curs.