Escoles Connectades

El programa Escoles Connectades al qual pertany el nostre centre naix d’un conveni signat entre el Ministeri de Educació i Formació Professional i la Generalitat Valenciana. El programa és finançat amb Fons Europeus per al Desenvolupament Regional, els fons FEDER.

Consisteix en la instal·lació de tot l’equipament i cablejat necessaris per a dotar de xarxa sense fil al centre, incloent l’equipament actiu (switches, punts d’accés i antenes WIFI) i eqipamiento passiu (armaris de comunicacions, panells d’interconnexió etc.).

Com a resultat de la instal·lació de les xarxes WIFI, disposem de 3 xarxes en el centre:

• WIFI PROF, per a l’accés del personal docent i d’aquell personal no docent que els responsables del centre determinen.
  • WIFI ALU, per a ús de per part de l’alumnat
  • WIFI CONVIDATS, per a possibles convidats al centre i també perquè el personal no docent que els responsables del centre determinen.

L’accés a WIFI PROF i WIFI ALU es fa amb l’usuari i contrasenya de la nova identitat digital (correu @alu.edu.gva.es per a l’alumnat i @edu.gva.es per al personal docent i no docent). L’accés a WIFI CONVIDATS, és un accés amb una contrasenya per a poder accedir al SSID i després s’haurà d’introduir un usuari i una contrasenya en un portal captiu que estarà a la disposició dels responsables del centre i de la coordinació TIC.

Per a més informació consulta els següents documents