MICE

La MICE (Mostra Internacional de Cinema Educatiu de València) és una mostra de cinema educatiu d’àmbit internacional per a xiquetes, xiquets, joves, professorat i públic en general, amb pel·lícules realitzades per l’alumnat dins d’entorns d’aprenentatge. Naix per la preocupació sobre l’educació en un moment en què l’obtenció del coneixement es realitza mitjançant experiències mediades i dirigides amb una innegable influència dels mitjans de comunicació i les tecnologies.

MICE (Mostra internacional de Cinema educatiu)

El nostre centre educatiu, conscient de la importància que té el bon ús de la noves tecnologies i de la necessitat d’integrar-les en el nostre model d’aprenentatge, participa activament des de 2017 en la MICE. A més de presentar a concurs produccions audiovisuals, realitzades i protagonitzades per alumnes i alumnes del centre, també hem participat en diverses activitats relacionades amb aquest festival: projeccions, tallers educatius, gal·les. I també hem rebut diversos premis: En 2019 premi del públic per «VOLER ÉS SUPERPODER». En 2020 premi per «VIATGE CAP A la IGUALTAT» (gala en línia) i en 2021 premi RQR per «PARLEM D’IGUALTAT»

2021: Premi per «Parlem d’igualtat». Alzira

2019: Premi del públic: «Voler és superpoder». Sagunt

En aquesta pàgina podeu visualitzar les nostres pel·lícules. Us animem a veure-les… Segur que us agradaran.

2023: La moguda San Clemente

2022: Mi barrio de colores