Matrícula 2023/2024

ATENCIÓ: AQUESTA PÀGINA FA REFERÈNCIA ÚNICAMENT AL NOU ALUMNAT QUE S’INCORPORA EL PRÒXIM CURS 2023/2024 AL CENTRE

En el cas d’haver sigut admés en el CEIP San Clemente en el procés d’admissió per al curs 2023/2024 t’indiquem a continuació les accions que has de realitzar per a dur a terme la Matrícula.

Aquest curs tots els tràmits de matrícula poden realitzar-se de manera telemàtica del 14 al 30 de juny de 2023 i és el mode RECOMANABLE. Si necessites ajuda o assessorament pots contactar-nos pels mitjans que t’indiquem al final d’aquesta pàgina.

De la mateixa manera, si no tens accés a Internet o a un dispositiu electrònic, posa’t en contacte amb nosaltres i podràs realitzar la matrícula de manera presencial del 22 de juny de 2023 al 5 de juliol de 2023 amb cita prèvia (vegeu secció de contacte al final d’aquesta pàgina per tal de demanar la cita prèvia).

En tots dos casos, consulteu l’apartat Documentació a aportar per a saber quins documents cal entregar.

Procés de matriculació telemàtica

PAS 1: Has d’accedir a telematricula.es o a aquesta finestra de la mateixa manera que vas realitzar per a la sol·licitud d’admissió (mitjançant DNI, NIE, Certificat de Registre de Ciutadania de la Unió Europea, Certificat Digital, Cl@ve…) i que pots consultar/recordar a la pàgina Admissió Escolar.

PAS 2: Heu de realitzar les accions que es mostren tant en el manual com en el vídeo que us adjuntem al final d’aquesta pàgina i que us guiaran en tots els passos del procediment.

PAS 3: Després d’editar les dades que es considere necessaris i donar les autoritzacions pertinents haureu d’adjuntar la documentació que s’indica en el següent apartat.

Documentació a aportar (telemàtica i presencial)

En el cas de la matricula telemàtica tota la documentació es pot aportar digitalment a través del tràmit EN FORMAT .PDF O .JPG AMB UNA GRANDÀRIA MÀXIMA DE 2MB PER DOCUMENT

En el cas de la matrícula presencial hauran de portar els originals i una fotocòpia per a contrastar.

Bloc 1: Documentació de Matriculació

1. Llibre de Família.
  2. DNIs/NIE/Passaport del pare, mare o tutor.
  3. DNI/NIE/Passaport de l’alumne/a (si tinguera).
  4. Targeta SIP de l’alumne/a (sanitària).
  5. Foto tipus carnet de l’alumne/a.
  6. Quan es tracte d’alumnes amb escolaritat anterior, presentaran certificat de sol·licitud de baixa del Centre de procedència, amb expressió de la seua situació acadèmica. NO NECESSARI, EN EL CAS DE PRIMÀRIA, SI HA CURSAT INFANTIL AL CENTRE.
  7. Sentència de divorci o conveni regulador en el cas d’alumnat els progenitors del qual no convisquen junts o de limitació de la pàtria potestat.
  8. Certificat mèdic indicant patologies mèdiques rellevants o, en defecte d’això, la següent Fitxa mèdica.

Bloc 2: Documentació de circumstàncies al·legades en el procés d’admissió

S’adjuntaran els documents justificatius de domicili (laboral o familiar), circumstàncies especials (acolliment, allotjament, discapacitat pròpia o de familiars, família nombrosa o monoparental, etc.) i altres situacions al·legades en el barem d’admissió.

Bloc 3: Altres documents

S’aportaran en aquest apartat altres documents que es consideren necessaris i rellevants per a la formalització de la matrícula. Des del CEIP San Clemente els preguem que en aquest apartat adjunten els següents documents emplenats (i escanejats, si escau).

1. Sol·licitud ensenyament de Religió/Atenció Educativa (NOMÉS EN EL CAS DE REALITZAR LA MATRÍCULA PRESENCIAL).
  2. Autorització Drets d’Imatge Pàgina Web. (JA ACTUALITZADA)
  3. Sol·licitud d’accés a Web Família.
  4. Certificat de pertànyer al Banc de Llibres (primària) si procedeix d’un centre públic de la Comunitat Valenciana.
Més informació

Us oferim a continuació un manual i vídeo explicatiu que us guiaran en tot el procés:

Matricula_Telematica_Valencia

Videos explicatius

Obtenció de la clau d’admissió

Iniciar una sol·licitud d’admissió

Com realitzar la sol·licitud en casos de no convivència

Com vincular germans/es de part múltiple

Com indicar existència de germans/es per canvi de localitat o per ser nouvinguts a la Comunitat Valenciana

Com fer reclamacions als llistats provisionals

Contacte

Per a més informació o sol·licitar cita prèvia per a la realització d’aquest tràmit els deixem les nostres dades de contacte

Adreça: Carrer València, 20
Localitat: Sedaví
Codi postal: 46910

Telèfon: 96 120 50 50
Fax: 96 120 50 51
Correu electrònic: 46007827@edu.gva.es
URL del centre:

Contacte – Contacto

#Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.
Consentiment – Consentimiento(Requerit)