Qui som?

El CEIP San Clemente disposa de servei de psicòloga/orientadora (Amparo Gascó) del Gabinet Psicopedagògic Municipal de Sedaví.

L’horari d’atenció en el centre durant el curs 2023/2024 és:

• Dilluns de 13.00h a 14.00h i de 15.00 a 17.00h
  • Dimarts de 9.00h a 15.00h
  • Dimecres de 9.00h a 13.00h i de 15.00h a 17.00h
  • Dijous de 9.00h a 11.15h
  • Divendres de 11.45h a 14.15h (Coordinació zona 9.30h a 11.45h)

Què fem?

Entre les seues funcions estan:

• Avaluació i intervenció psicopedagògica de l’alumnat.
  • Intervenció preventiva  de l’alumnat que tinga dificultats escolars i trastorns en el desenvolupament.
  • Assessorar i col·laborar amb el professorat en l’optimització dels processos d’ensenyament-aprenentatge i els diferents plans d’actuació en els centres (Pla de millora, Pla de Convivència, Pla Atenció a la Diversitat i Inclusió Educativa, etc).
  • Detectar, atendre i realitzar el seguiment de l’alumnat amb necessitats especifiques de suport educatiu.
  • Orientar a l’alumnat en general, especialment, en la transició entre etapes educatives.
  • Assessorar les famílies i desenvolupar programes formatius per a mares i pares de l’alumnat (Tallers de pares/mares).
  • Coordinació amb altres serveis com a serveis socials, serveis d’atenció primària, serveis mèdics especialitzats, etc.

Pla de Transició a Secundària

A continuació, us oferim els documents de suport a les families de l’alumnat de 6é de Primària en transició a l’etapa secundària.

Padlet explicatiu