NOFC

Normes d’organització i funcionament

Normes d’Organització i Funcionament del CEIP Ramon Esteve

Codi de centre 46006756 · La Pobla del Duc

Aprovada la seua Elaboració i revisió pel Consell Escolar del Centre en data de 25 D’ABRIL DE 2024, a partir del DECRET 253/2019, de 29 de novembre, del Consell, de regulació de l’organització i el funcionament dels centres públics que imparteixen ensenyaments d’Educació Infantil o d’Educació Primària.

En aquesta pàgina trobareu un recull de les nostres normes d’organització més significatives per a la vostra revisió.

SOBRE els horaris, les normes d’assistència al centre, absències i retards de l’alumnat, i accés/eixides del centre educatiu.

5a-NOF_2023-2024-CEIP-RAMON-ESTEVE-copia-optimizado

SOBRE el pati, l’ús dels mitjans de difusió, Itaca, ús social del centre, salut i seguretat al centre, dades de l’alumnat, de les famílies, peticions d’informes a títol personal i ús de les imatges o dades personals per part del centre.

5b-NOF_2023-2024-CEIP-RAMON-ESTEVE-copia-optimizado

SOBRE atenció sanitària,  avaluació, atenció a les famílies, ús dels espais escolars i material escolar.

5c-NOF_2023-2024-CEIP-RAMON-ESTEVE-copia-2-optimizado

SOBRE activitats extraescolars i complementàries (criteris d’organització), convivència general, incidències climatològiques, agrupament de l’alumnat, participació de l’alumnat, participació de les famílies, voluntariat i agents externs, ús de les noves tecnologies i funcionament del banc de llibres.

5d-NOF_2023-2024-CEIP-RAMON-ESTEVE-copia-3-optimizado

SOBRE funcionament del menjador escolar i confecció dels horaris de l’alumnat i personal educatiu.

5e-NOF_2023-2024-CEIP-RAMON-ESTEVE-copia-4-optimizado

SOBRE PROCEDIMENT D’ACTUACIONS DAVANT PROBLEMES DE CONVIVÈNCIA

5F-NOF_2023-2024-CEIP-RAMON-ESTEVE-copia-5-optimizado

SOBRE DRETS I DEURES DE L’ALUMNAT, DEL PERSONAL DOCENT, DELS PROGENITORS/RES I TUTORS/ES LEGALS, I DEL PERSONAL PAS