HORT ESCOLAR

HORT ESCOLAR MATEU CÁMARA

El curs 2019-2020 s’inicie un projecte ABP en una classe en concret del centre, l’hort del Mateu. Un projecte fet amb molta il·lusió perquè l’hort a les escoles és una eina educativa molt potent. Amb el treball de la classe i col·laboració de famílies es va arrancar aquest peculiar hort, amb cabassos i sense a penes espai al pati. No obstant això, tals són els beneficis educatius que amb esforç se segueix any rere any. Aquest curs 22-23 és un projecte de centre, on tots els grups han de col·laborar amb l’hort, i tot això gràcies a la nostra ex companya Gema que de manera voluntària dirigeix l’hort del Mateu. També la nova docent de religió ajuda i col·labora perquè l’hort siga una realitat i tots gaudim amb això. Són múltiples els beneficis de tindre un hort a les escoles. El contacte amb la naturalesa, el cultiu, l’alimentació saludable, els productes de temporada, la petjada de carboni etc. Així que continuarem apostant perquè el Mateu tinga el seu hort i si el podem millorar molt millor.