PEAF

CENTRE PROMOTOR DE L’ACTIVITAT FÍSICA I LA SALUT

Des de fa tres cursos escolars, el centre decició participar en la convocatòria de la Conselleria per a la promoció de l’activitat física i l’esport. Principalment des de l’àrea d’EF es coordina i es planteja propostes per a la promoció d’estils de vida saludable i la importància de portar una vida activa.

Ací entren activitats relacionades amb el moviment,  com per ejempolo les activitats promogudes per l’AMPA; per a aquest curs escolar 22-23 tenim patinatge, ball, gimnàstica ritmica i futbito. A més destinem els tallers de 15.30 a 17h també a jocs motrius, almenys 2 vesprades. Dins de l’àrea d’EF busquem propostes més enllà de les classes. Estem parlant de la carrera solidària, participar en el dia internacional de l’activitat física i l’esport, 6 d’abril, entre altres que van sorgint.

Altres activitats que varien segons el curs escolar, és anar a la piscina de Malilla. També promocionem estils de vida saludable a través de projectes ABP. Finalment, una del gran avantatge de ser centre PEAF és la participació de federacions esportives per a donar a conéixer altres esports de la mà de tècnics específics, enriquint així la pràctica esportiva. Hem tingut salvament i socorrisme, beisbol, hoquei, rugbi, esgrima i triatló per a aquest curs 22-23. És una gran oportunitat per a l’alumnat conéixer, practicar i animar a realitzar-los fora del centre.