PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE
ENSENYAMENT PRIMARIA

ENSENYAMENT PRIMARI

APRENENTATGE COOPERATIU: fomentem el treball col·laboratiu amb la implementació de les tècniques i estructures cooperatives per a la millora de l’aprenentatge.

TALLERS I ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES: Dissenyem i busquem tallers i activitats complementàries al llarg del curs per a impulsar la formació integral de l’alumnat i un enfocament interdisciplinari, oberts a l’entorn, integrats en la vida del barri i de la ciutat on viuen.

ABP: Desenvolupem l’Aprenentatge Basat en Projectes partint dels interessos o formulant reptes a resoldre, la qual cosa ens permet adquirir coneixements i competències clau que donen resposta a problemes i situacions de la vida real, sota un ambient motivador, creatiu i cooperatiu.

FOMENT LECTOR: Conscients de la importància de la lectura, desenvolupem “tertúlies literàries” i potenciem l’amor a la lectura des dels més xicotets. Creem activitats d’animació lectora, amic lector, visita a la biblioteca del barri… “ Un xiquet que llig, és un adult que pensa”.

MATERIAL CURRICULAR: Mantenim els llibres de text en les principals assignatures com un recurs més dins de l’aula per a l’aprenentatge que conviu juntament amb altres recursos pedagògics. Per tant, el llibre de textno és el centre de les classes ni ha de marcar el ritme del procés ensenyament-aprenentatge.

EINES TIC : És clar que estem en l’era digital i a l’escola també té la seua presència. En procés de finalitzar el Pla digital de centre, aquestes eines ben usades han vingut a traure el màxim potencial a les classes i als aprenentatges.

APRENENTATGE PLURILINGÜE: en l’apartat del pla lingüístic poden veure el programa lingüístic i els % de cada llengua. Encara que hi haja un %major de castellà i la lectoescriptura s’inicia en aquesta llengua, el nostre objectiu és que tot l’alumnat siga competent en les dues llengües cooficials i a més en la llengua anglesa com a primera llengua estrangera. El coneixement d’idiomes és un potencial molt gran i la coexistència de dues en la nostra comunitat l’hem de veure com una gran oportunitat.

METODOLOGIAS INCLUSIVES; DESDOBLAMENTS I CODOCENCIA: Davant la diversitat de les aules apostem pels desdoblaments heterogenis i/o codocencia (dos professors dins de l’aula) per a donar resposta a tots i donar la millor atenció.

PROJECTES SOLIDARIS, PARTICIPACIÓ FAMÍLIES, HÀBITS SALUDABLES, ENFOCAMENT GLOBALITZADOR I INTERDISCIPLINARI, APOSTAR PER METODOLOGIAS ACTIVES.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies