L’ESCOLA CANTA

Este projecte forma part de Escolarts, conjuntament amb L’Escola Dansa, L’Escola fa Teatre i L’Escola fa Ràdio. Es tracta d’un projecte educatiu de caràcter musical i escènic que pretén donar suport als Plans de Normalització Lingüística (PNL) de cada col·legi. És, per consegüent, una iniciativa pensada per a potenciar l’ús del valencià com a ferramenta de convivència mitjançant la interpretació i representació d’una cantata, una obra musical i escènica creada amb el propòsit del projecte educatiu. Així, este projecte està lligat a la dinamització del plurilingüisme en els centres educatius i en el desenvolupament de l’expressió artística musical i escènica, que consistix en el treball didàctic i planificat d’una composició musical creada expressament per un músic contractat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. L’Escola Canta permet posar en contacte a alumnat i professorat amb les bandes de música, entitats artístiques de gran rellevància en la vida cultural dels pobles i ciutats de la Comunitat.