Ajudes menjador, transport i material

Els comuniquem que amb data 5 de juny s’ha publicat la RESOLUCIÓ per la qual es convoca la concessió de BEQUES DE MENJADOR ESCOLAR I TRANSPORT per al curs 2023-2024. Així mateix, el 7 de juny s’ha publicat la resolució per la qual es convoca la concessió d’ajudes per a l’adquisició de MATERIAL ESCOLAR.

El termini de presentació: del 6 de JUNY al 5 de JULIO
Excepte per a l’alumnat de nova matrícula, amb cita prèvia, del 22 DE JUNY al 5 de JULIOL.

Existeixen 2 maneres de sol·licitar les ajudes:

• Mitjançant Esborrany: per a aquelles persones que van sol·licitar les ajudes per al curs escolar 2022/2023.

El centre repartirà a l’alumnat l’esborrany de la beca de l’any passat perquè pugueu comprovar les dades a casa, signar-ho i presentar-ho en el centre (li ho podeu entregar als vostres fills/as o tutelats/as perquè ho entreguen en secretaria).

Si algun de les dades que figuren en l’esborranyno és correcte, s’assenyalarà la circumstància que canvia en la casella G de l’esborrany i s’aportarà al centre la documentació justificativa.

Com a novetat, aquest curs les persones sol·licitants de menjador escolar, poden senyalitzar en el mateix esborrany, en la casella D: la sol·licitud d’AJUDA DE MATERIAL ESCOLAR, aquesta només serà concedida a l’alumnat que resulte beneficiari amb una ajuda completa de menjador escolar.

NOTA: L’esborrany ha d’estar SIGNAT per l’o les persones sol·licitants.

• Emplenant una nova sol·licitud: ANNEX I per a aquelles persones que NO van sol·licitar l’ajuda de MENJADOR ESCOLAR per al curs escolar 2022/2023 o siguen de nova matriculació en aquest centre.

Han d’EMPLENAR i PRESENTAR L’ANNEX I (publicat en la Resolució de 30 de maig de 2023 del Consell d’Educació, Cultura i Esport) acompanyat de la documentació exigida per a cada cas i que es relaciona en aquesta Resolució. En Consergeria podeu sol·licitar l’ANNEX I de MENJADOR ESCOLAR per a emplenar-lo.

Si a més, voleu sol·licitar l’ajuda de MATERIAL ESCOLAR (la qual únicament serà concedida a persones que se’ls concedisca la beca completa de menjador escolar), heu d’EMPLENAR i PRESENTAR L’ANNEX I (publicat en la Resolució de 2 de juny de 2023 del Consell d’Educació, Cultura i Esport). En Consergeria podeu sol·licitar l’ANNEX I de MATERIAL ESCOLAR per a emplenar-lo.

Tota la informació la trobaran en la pàgina web de la Conselleria d’Educació: