Grups Interactius

Estimades famílies, des de l’escola volem dur a terme una nova activitat aquest tercer trimestre i, en la qual podreu participar, com a voluntaris, si vos apetix.

Es tracta de Grups Interactius (GI), una manera d’organitzar l’alumnat per realitzar diferents tasques. Els GI són actuacions educatives d’èxit (com les tertúlies dialògiques literàries, que ja estem fent) i, per aquest motiu creiem convenient portar-les a terme al col·legi.

Per poder realitzar aquestes tasques, necessitem persones voluntàries que vulguen participar dinamitzant els grups. S’organitza l’alumnat de la classe en grups i necessitem un voluntari adult en cada grup. Ho realitzarem el mes de maig, les vesprades del dilluns infantil, dimarts 2n cicle i dijous 3r cicle i dimecres de mati en 1r cicle. És interessant no estar en el grup dels vostres fills/es, a ser possible, ja que això els condiciona a l’hora de fer les activitats.

A continuació vos deixem un document amb infomació sobre els GI i un decàleg que haureu de signar per a poder participar en l’activitat

Grups-Interactius-1-1