Mirall de Pau en Llengua de Signes

L’alumnat va participar el curs passat en un projecte de música i llengua de signes. Amb la col·laboració de FESORD, van interpretar la cançó “Mirall de Pau” de David Melgar i Gibert d’Artze de PeTaCa.

Aprofitant que setembre ha sigut el mes de les llengües de signes i els seus parlants, i aprofitant també la jornada de convivència amb les famílies el dia 29 de setembre, l’escola va presentar el vídeo que amb tanta estima van fer el professorat i l’alumnat del nostre centre.

Esperem que vos agrade tant com a nosaltres!