Novetats

? ENTREGA PREMIS A L’ESFORÇ ACADÈMIC Curs 22/23?

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR ?

Avui ha tingut lloc l’acte d’entrega dels premis a l’esforç acadèmic otorgats per l’Ajuntament d’Altea.

L’alumna del nostre centre Elia Antonella Barbara ha rebut aquest premi consensuat per l’equip docent del centre.

Enhorabona!!!

Després de les eleccions d’avui 23 de novembre, les persones electes dels diferents sectors han sigut:

SECTOR FAMÍLIES

Jorge López

Noemí Iñiguez

Enrique Gil

SECTOR MESTRES

Paula Grafiada

Cristina Bono

Enhorabona a les persones electes i moltes gràcies a tots els sectors de la Comunitat Educativa per la seua participació en aquest dia.

LLIBRES CURS 23/24
CALENDARI ESCOLAR 23/24

CDC

Aquesta setmana passada va donar per finalitzada la instal·lació del material informàtic dotat per Conselleria com a Centre Digital Col·laboratiu.

El CEIP L’Olla va ser un dels primers 50 centres de la Comunitat Valenciana seleccionat per participar d’aquest projecte. Així hem sigut els primers afortunats en rebre 7 aules ADI dotades de monitor tàctil i ordinador, 25 ordinadors portàtils per a ús de l’alumnat i la instal·lació d’una xarxa wifi 5g.

Aquest projecte va acompanyat d’un Projecte Digital de Centre (PDC) que marcarà les directrius d’ús de les noves tecnologies al centre i que prompte farem extens a tota la Comunitat Educativa.

CDC

? COMUNITAT EDUCATIVA

? Publiquem el calendari d’admissió per al pròxim curs

?? Aquest procediment és sobretot important per a les famílies que matriculeu els fills i filles en Infantil de 3 anys, en les aules gratuïtes de 2 anys dels CEIP i en escoletes de titularitat de la Generalitat de 0-3 anys.

? Període d’admissió per a Infantil i Primària: del 20 al 28 d’abril
? Període d’admissió en ESO i Batxillerat: del 4 al 12 de maig