? NOVETATS COVID ? – 25/04/2022

MASCARETA
L’ús de les mascaretes deixa de ser obligatori amb caràcter general en tots els espais del centre educatiu tant per alumnat com per al professorat i personal no docent dels centres.
Han de portar mascareta tant les persones positives com els seus contactes estrets en els 10 dies següent a l’inici dels símptomes o al diagnòstic en els casos asimptomàtics.
És recomanable l’ús de la mascareta en espais on no es puga mantindre la distància de 1’5 metres i la ventlilació no estiga garantida.

ALTRES MESURES
NO es prendrà la temperatura a l’inici de la jornada escolar.
L’alumnat podrà jugar junt al pati. Les classes es podran barrejar, sols hi haurà separació entre primària i infantil. També l’alumnat es podrà juntar a l’interior del centre.
Les famílies podran accedir al centre, així com participar de les activitats que es programen.