Curs 22/23

SAFARI ELX INFANTIL

L’alumnat d’infantil del centre ha visitat el Safari d’Elx. Han passat un dia genial amb els animals. Noves experiències per als més menuts que han gaudit des del viatge amb bus fins a descobrir animals que no coneixiem.

CUINA – FEM PIZZA

L’alumnat de 4t de primària ha acudit a les cuines d’Altea a realitzar l’últim taller programat d’aquest curs. S’ho ha passat genial i han fet unes pizzes boníssimes.

EIXIDA MEDIAMBIENTAL

En aquesta ocasió l’alumnat de 4t i 5é de primària ha realitzat l’eixida programada de la regidoria de medi ambient de l’Ajuntament d’Altea. Han fet un passeig pel riu fins a arribar a la Cala del Soio, un aflorament volcànic declarat bé d’interés natural.

🌱 TALLERS RECEPTES ECOLÒGIQUES 🌱

Hem realitzant diversos tallers dins del projecte d’ecoescoles. Els alumnes han pogut experimentar com es fa la beguda d’ametla, des del seu origen fins a probar-la. També han estat elaborant farina de garrofa. Ací podeu vore que hem fet. Per si s’animeu a casa a preparar el que hem fet a l’escola.

MONA DE PASQUA 🍘🍘🥚🥚

Aquesta setmana hem elaborat i s’hem menjat les mones de pasqua. Una activitat patrocinada per l’Ajuntament d’Altea que fem cada any.

👮🏼‍♂️ PROGRAMA CIBEREXPERT@ 👮🏼

Hola famílies,
Vos convidem a la xarrada que farà la Policia Nacional al CEIP L’Olla el proper dimecres 29 de març a les 14:00h sobre l’ús d’Internet. Una xarrada oberta a totes les famílies del centre.
A més aprofitarem per fer entrega a l’alumnat de sisé dels carnets per haver realitzat el programa complet. Molt important la seua assitència.

🌱 TALLERS ECOESCOLES 🌱

Anem acabant el Projecte Ecoescoles, i aquesta setmana ens ha tocat elaborar magdalenes. Ací teniu el resultat.

🏅 PREMIS EXTRAORDINARIS 🏅

Hem assistit al plenari de l’Ajuntament d’Altea per vore l’entrega dels premis a l’exel·lència acadèmica del curs 21/22. És un orgull per al centre haver tingut a aquestes alumnes i esperem que servisquen d’exemple per als alumnes del centre.
Enhorabona Laia i Violeta 👏🏻👏🏻👏🏻

🍽 TALLER CUINA 5é 🍽️

📣 EIXIDA XALÓ – 1r i 2n Primària 📣

🎭 CARNESTOLTES 🎭

CONSIGNES CURS 22/23

📚 APADRINAMENT LECTOR 📚

Després d’uns anys, reprenem l’apadrinament lector on els padrins conten contes als seus apadrinats. Una activitat de foment de la lectura on s’estableixen llaços afectius entre l’alumnat.

🎄 DECORACIÓ NADALENCA 🎄

Ja tenim decorat el centre amb els ornaments que heu preparat i les portes de les classes per a donar color al col·le.

🎭 CULTURANT LO DIAMANT 🎭

Comencem les activitats nadalenques programades per l’Ajuntament d’Altea. Gaudirem de l’actuació del mag Dálux, rebombori PIPP i Eva Andújar.

🌲🌲 ARBRE DELS XIQUETS 🌲🌲

🎼 NADALA 2022 🎼

Ja tenim muntat en la Plaça del Convent l’arbre de nadal decorat amb les postals dels alumnes i les alumnes del centre. Podeu anar a visitar-lo!!!

DIA DELS DRETS HUMANS

🌱 PROJECTE ECOESCOLES 🌱

Aquest curs el CEIP l’Olla s’ha segueix amb el projecte d’Innovació Educativa Ecoescoles, per tercer.

La setmana passada ferem les primeres sessions. Els xiquets i les xiquetes han gaudit molt llaurant la terra, plantant i regant. Aquest curs seran 6 sessions al llarg de l’any per a l’alumnat de 3r i 5é.

🏫 JORNADA BENVINGUDA 🏫

Hui hem donat la benvinguda al curs 22/23. Totes les classes han escrit els dessitjos que volem per a aquest nou curs, carregats de somnis, reptes i il·lusions.
Ací teniu el treball realitzat amb el logo del centre.
Bon curs a tots i totes 😉

🌍 TEMÀTICA CENTRE CURS 22/23 🌍

Hola famílies,
Aquest curs el tema escollit per treballar de forma transversal a través de les activitats del centre serà La volta al món.
Preparats per al viatge?