🌿🐐 El lunes 4 de mayo, el alumnado de Infantil disfrutó de una excursión inolvidable a la Granja Escuela La Torreta del Marqués. Fue una jornada llena de diversión, naturaleza y aprendizaje, donde los más pequeños pudieron conocer de cerca diferentes animales de granja, participar en talleres y realizar actividades al aire libre. 🐓🌳
Además de pasarlo genial junto a sus compañeros y compañeras, aprendieron la importancia de cuidar el medio ambiente, respetar a los animales y disfrutar del entorno natural. 🌼💚 Sin duda, fue un día muy especial lleno de sonrisas, juegos y nuevas experiencias. 😊✨
🌿🐐 Dilluns 4 de maig, l’alumnat d’Infantil va gaudir d’una excursió inoblidable a la Granja Escola La Torreta del Marqués. Va ser una jornada plena de diversió, natura i aprenentatge, on els més menuts van poder conéixer de prop diferents animals de granja, participar en tallers i realitzar activitats a l’aire lliure. 🐓🌳
A més de passar-ho d’allò més bé amb els seus companys i companyes, van aprendre la importància de cuidar el medi ambient, respectar els animals i gaudir de l’entorn natural. 🌼💚 Sens dubte, va ser un dia molt especial ple de somriures, jocs i noves experiències. 😊✨





























