L’hivern ha arribat també a la nostra aula i, amb ell, noves oportunitats per descobrir, experimentar i aprendre a través dels sentits 👐👀👂
En esta etapa tan especial, l’aprenentatge naix de la manipulació i de la vivència directa. Toquem, explorem, observem i sentim. A través de propostes sensorials, els xiquets i les xiquetes experimenten el fred, les textures, els colors i els elements propis d’esta estació ❄️🍂🌫️
Juguem amb materials naturals 🌰🪵, investiguem els canvis de l’entorn 🌳➡️🌲 i comencem a comprendre que la natura es transforma.
Treballem conceptes com el pas del temps i les estacions de l’any d’una manera vivencial 🗓️: observem com canvien els arbres, parlem de la roba que necessitem quan fa fred 🧣🧤🧥, descobrim noves sensacions i ampliem el nostre vocabulari.
Cada activitat està pensada per respectar el seu ritme maduratiu, fomentar la seua curiositat i afavorir el seu desenvolupament motriu, cognitiu i emocional 💛 Perquè en estes edats aprendre és tocar, mirar, provar, repetir… i meravellar-se ✨
Vos convidem a gaudir d’este xicotet recorregut pel nostre hivern a l’aula ❄️🏫
❄️ EL INVIERNO LLENA NUESTRA AULA DE EXPERIENCIAS ⛄🌨️
El invierno ha llegado también a nuestra aula y, con él, nuevas oportunidades para descubrir, experimentar y aprender a través de los sentidos 👐👀👂
En esta etapa tan especial, el aprendizaje nace de la manipulación y de la vivencia directa. Tocamos, exploramos, observamos y sentimos. A través de propuestas sensoriales, los niños y las niñas experimentan el frío, las texturas, los colores y los elementos propios de esta estación ❄️🍂🌫️
Jugamos con materiales naturales 🌰🪵, investigamos los cambios del entorno 🌳➡️🌲 y empezamos a comprender que la naturaleza se transforma.
Trabajamos conceptos como el paso del tiempo y las estaciones del año de una manera vivencial 🗓️: observamos cómo cambian los árboles, hablamos de la ropa que necesitamos cuando hace frío 🧣🧤🧥, descubrimos nuevas sensaciones y ampliamos nuestro vocabulario.
Cada actividad está pensada para respetar su ritmo madurativo, fomentar su curiosidad y favorecer su desarrollo motriz, cognitivo y emocional 💛 Porque en estas edades aprender es tocar, mirar, probar, repetir… y maravillarse ✨
Os invitamos a disfrutar de este pequeño recorrido por nuestro invierno en el aula ❄️🏫
